۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85455924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در گرمه خراسان‌شمالی انجام شد

بجنورد- ایرنا- فرماندار گرمه گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال طی عملکرد دولت سیزدهم در این شهرستان شمالشرق کشور سرمایه گذاری شد که نسبت به مدت مشابه دوره گذشته بی سابقه بوده است.

به گزارش ایرنا، عبدالحسین قاضوی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: همچنین در این بازه زمانی ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی گرمه افزوده شد و مکاتبات برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان به شهرک انجام شده است.

وی افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری،۱۲۰ کیلومتر گاز کشی به آبادی ها از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان عنوان کرد.

قاضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نهضت ملی مسکن گرمه، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و اقدامات لازم برای اهدای ۹۰۰ قطعه زمین دیگر در حال انجام است.

تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام

استاندار خراسان شمالی نیز اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام در شهرستان باید در اولویت قرار گیرد.

محمدرضا حسین نژاد هم افزایی مدیران گرمه را موجب شکوفایی این شهرستان دانست و گفت: سهم قانونی اعتبارات تملک و دارایی شهرستان به قوت خود باقی است و پرداخت مازاد بر آن نیز برای پیشبرد اهداف پیگیری می شود.

وی با تاکید بر تحقق شعار سال در این شهرستان، بیان کرد: در سالی که به نام جهش تولید مزین شده نباید تمام توان بر حوزه صنعت معطوف شود بلکه باید از ظرفیت مجتمع های گلخانه ای، دامداری و کشاورزی نیز برای تحقق شعار سال و جهش تولید بهره گرفت.

شهرستان ۲۵ هزار نفری گرمه در غرب خراسان شمالی واقع و با استان های سمنان و گلستان همسایه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha