۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85451672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان منزل با ۳۵ فقره سرقت در زنجان دستگیر شدند

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85451672
سارقان منزل با ۳۵ فقره سرقت در زنجان دستگیر شدند

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارقان منزل و کشف ۳۵ فقره انواع سرقت در زنجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کارآگاه محمد علی آدینه لو روز یکشنبه با بیان این مطلب، ‌ افزود: در پی اعلام چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان و استانهای همجوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
این مسئول انتظامی تصریح کرد: با بررسی های تخصصی و فنی مشخص شد که یک باند سارقان منزل، اهل یکی از استان های همجوار برای شناسایی و سرقت از منازل این شهرستان با شگرد سکونت موقت در محله های این شهرستان اقدام می کنند که با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی پلیس، متهمان و سارقان شناسایی شدند.
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی زنجان با همکاری انتظامی شهرستان ابهر، ۶ متهم و سه مالخر را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات اولیه منکر جرم ارتکابی شدند که پس از مواجهه با ادله و مدارک کافی و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان لب به اعتراف گشوده و به ۳۵ فقره انواع سرقت از زنجان و استانهای همجوار اعتراف کردند.

دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در نتیجه اجرای طرح عاصفات سه کیلو و ۴۲۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۵۴ خرده فروش و معتاد در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ محسن غنیمتی بیان داشت : طرح عاصفات با هدف پاکسازی نقاط مختلف شهرستان خدابنده با حضور عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به اجرا درآمد.
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۳۶ توزیع کننده مواد مخدر و ۱۸ معتاد متجاهر دستگیر شدند که از آنها انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه همه متهمان به مرجع قضائی و معتادین متجاهر به کمپ معرفی شدند، گفت: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha