۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85452924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در شهر زنجان توقیف شد

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبر: 85452924
۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در شهر زنجان توقیف شد

زنجان - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: برخورد با وسایط نقلیه هنجارشکن در اجرای طرح ارتقای امینت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار گرفت و در نتیجه آن ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در سطح شهر توقیف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ داود مرسلی روز دوشنبه با بیان این مطلب، افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح عملیاتی،‌ ۹ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: وسایط نقلیه توقیف شده با حرکات مخاطره آمیز و دور دور زدن‌های مکرر موجب بی نظمی و آلودگی صوتی در سطح شهر شده بودند که با دستور مقام قضایی متوقف و روانه پارکینگ شدند.

کشف هشت کیلوگرم تریاک در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف مقدار هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی توسط گشت کلانتری ۱۳ شریف آباد خبر داد.

سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۳ شریف آباد در پی کنترل مسیرهای ارتباطی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سرهنگ نوروزی ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف شد و ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ابهر خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha