۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85448295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند

۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبر: 85448295
۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند

کاشان -ایرنا-قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن فراهم شده که با توجه به تعداد بالای مددجویان فاقد مسکن سهم استان، این تعداد کم بوده است.

به گزارش ایرنا,نبی اله الله دادی روز جهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)اردستان با بیان اینکه ۲ هزارو ۴۰۰خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزارو ۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان می‌باشند. افزود: محدودیتی برای تحت پوشش افراد نیازمند وجود ندارد و هر کسی که تا دهک ۳ باشد می توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه منعقد شده آماده هستیم تا برای مددجویان مستأجر مسکن احداث کنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان هنوز ۲۰۰ خانواده مستاجر مددجو وجود دارد گفت: این آمادگی وجود دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و به همراه کمک های دیگر این افراد صاحب مسکن شوند.

الله دادی بااشاره به اینکه اولویت امداد بعد از مسائل فرهنگی، اقتصادی و معیشتی اشتغال است تا بتوانیم خانواده‌ها را توانمند کنیم گفت: در سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان آموزش دیده اند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.

وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان اشاره کرد و افزود: با تمام فرایندهای که برای دریافت تسهیلات وجود دارد توانسته‌ایم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات ابوالقاسم صادقی در مدت ۶سال ریاست کمیته امداد اردستان تجلیل محمد جواد شفیعی به عنوان رئیس کمیته امداد اردستان معرفی شد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha