خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند

سمنان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: خبرنگاران در جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» با محوریت سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور به این استان شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طبق اعلام‌ها آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات دولت سیزدهم در آینده‌ای نزدیک به استان سمنان سفر دارند و جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت بر این مبنا برنامه‌ریزی شده است.

فرشید فلاح روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قالب‌های مجاز تولیدات رسانه‌ای برای شرکت در جشنواره روایت خدمت، موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، پوستر و کلیپ است.

وی ادامه داد: افزایش مشارکت مردمی و رسانه‌ای در تبیین و تشریح مسایل مرتبط با دور اول و دوم سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور به استان سمنان از اهداف برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت است.

خبرنگاران در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت در استان سمنان شرکت کنند

این مسوول اضافه کرد: علاقه‌مندان شرکت در در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت می‌توانند آثار خود را تا پایان سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در پیام رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره ۰۹۹۲۱۴۵۹۸۷۱ ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سه داور آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را بررسی می‌کنند، گفت: ۱۰ اثر در بخش آزاد و پنج اثر در بخش ویژه جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت در استان به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی این استان برگزار می شود.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است و با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر پایه برآورد مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۰، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع ۷۵۷ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد که از این شمار، بیش از ۲۰۰ هزار نفر ساکن مرکز استان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha