۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85444536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شیروان:  هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد

بجنورد- ایرنا- امام جمعه شیروان با بیان اینکه عملیات "وعده صادق" در بهترین زمان اجرا شد گفت: این عملیات هیمنه پوشالی رژیم خون‌آشام صهیونیستی را شکست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین تکمیلی یکشنبه شب در تجمع مردم شهرستان در حمایت از دفاع مشروع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های نظامی انجام شد و این امر به جهانیان نشان داد که ایران اسلامی به مناطق غیرنظامی کاری ندارد.

وی دفاع سپاه پاسداران را علیه مواضع رژیم صهیونیستی شجاعانه توصیف کرد و افزود: از سپاه قدردانی می‌شود زیرا این سیلی محکم در راستای انتقام خون شهدای کنسولگری ایران در دمشق بود که زده شد.

امام جمعه شیروان افزود: رژیم صهیونیستی بهتر می‌داند که اگر کوچک‌ترین خطایی کند ایران به آن پاسخ سختی خواهد داد.

شب گذشته مردم شهرستان شیروان برای پاسداشت و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی خودجوش با حضور و تجمع در میدان انقلاب اسلامی از اقدام و انتقام سپاه تشکر و حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب یکشنبه ۲۶ فروردین در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

شهر شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha