۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85443668
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تماشای بازی تیمهای داماش و اردکان رایگان است

۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85443668
تماشای بازی تیمهای داماش و اردکان رایگان است

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: تماشای دیدار تیمهای فوتبال داماش گیلان و چادرملو اردکان رایگان انجام می شود.

علیرضا وهابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به درخواست و پیشنهاد باشگاه داماش، تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است و بلیت فروشی نیز انجام نمی شود و علاقمندان می‌توانند به صورت رایگان این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

وی افزود: تیمهای فوتبال داماش گیلان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷ روز دوشنبه(فردا) ۲۷ فروردین ماه در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: این دیدار در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود و امیدواریم که تماشاگران و طرفداران با حضور خود از تیم داماش حمایت کنند تا این تیم با پشتوانه هواداران خود برابر حریفش به برتری دست یابد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: البته با توجه به شرایط نامساعد تیم فوتبال داماش گیلان در جدول رده بندی، این تیم نیاز به پیروزی در این دیدار خانگی دارد و حضور گسترده طرفداران می تواند تیم داماش را در این امر یاری کند.

وهابی به گروه داوری این بازی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: علی صفایی قضاوت داوری بازی تیمهای داماش و چادرملو اردکان را برعهده خواهد داشت، ضمن اینکه علی‌اکبر نوری و علی فراهانی به عنوان کمک داور، شاهین یزدانی به عنوان داور چهارم و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور می‌یابند.

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است؛ تیم چادرملو اردکان با کسب ۵۵ امتیاز در رتبه دوم و تیم داماش نیز با کسب ۱۹ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha