شمار پروازهای فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر رکورد زد

مشهد- ایرنا- مدیر کل فرودگاههای خراسان‌ رضوی گفت: شمار پروازهای روزانه فرودگاه مشهد با انجام ۱۹۷ نشست و برخاست همزمان با پیک سوم سفرهای نوروزی در روز جمعه، ۲۴ فروردین (تعطیلات عید فطر) رکورد زد.

محمود امانی‌بنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعداد پروازهای روزانه فرودگاه مشهد در سال جاری از ۱۹۰ پرواز فراتر نرفته بود، افزود: مشهد در تعطیلات عید سعید فطر شاهد رشد بی سابقه ورود زائران حضرت رضا (ع) به این کلانشهر بوده است.

وی اضافه کرد: در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال، ۷۲۳ پرواز در فرودگاه مشهد انجام شد که نسبت به عید فطر پارسال ۲۱ درصد رشد دارد.

مدیر کل فرودگاههای خراسان رضوی بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۰۱ هزار و ۲۵۳ مسافر در این فرودگاه جابجا شدند که ۲۴ درصد نسبت به عید فطر سال گذشته رشد دارد.

امانی بنی گفت: برای پیک سوم سفرهای نوروزی به مشهد، برنامه ریزی ویژه ای در سطح شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری برای اعزام و پذیرش مسافران صورت گرفت.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha