۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85442359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمینه سرمایه‌گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال در استان بوشهر فراهم شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با صدور ۵۱ پروانه بهره برداری صنعتی زمینه سرمایه گذاری پنج هزارو ۲ میلیارد ریال در این استان فراهم شد.

به گزارش ایرنا ، "مهدی صفوی " روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروانه‌های بهره برداری یادشده در بخش کانی فلزی، کانی غیر فلزی و صنایع معدنی با اشتغال ۷۸۰ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

وی افزود: در راستای حمایت از تولید کنندگان طی یک سال گذشته اقدامات متعددی نظیر فعال شدن واحدهای صنعتی راکد، توزیع تسهیلات بانکی، تشکیل جلسات ویژه مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از طریق کارگروه‌های مختلف استانی و شهرستانی، بازدیدهای میدانی مستمر از واحدهای صنعتی به منظور تسریع در رفع مشکلات مربوطه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل انجام شده است.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ "جهش تولید با مشارکت مردم" این اداره کل برنامه‌های خود را در حمایت از واحدهای تولیدی فراتر از سال گذشته برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.

صفوی یادآور شد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان بوشهر، طی یکسال گذشته در مجموع ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال انواع تسهیلات نظیر طرح تبصره ۱۶، طرح رونق تولید، طرح تبصره ۱۸، راه اندازی مشاغل خانگی، مصوبات سفر و احیا واحدهای صنعتی راکد از طریق بانک‌های عامل در استان بوشهر پرداخت شد.

وی با اشاره به اولویت قرار دادن حمایت از بنگاه‌های تولیدی در استان بوشهر تصریح کرد: پارسال برای پنج هزار و ۵۰۰ بنگاه اقتصادی در حوزه صنعت، معدن، تجارت و همچنین مشاغل خانگی در زمینه‌های مختلف کسب و کار، تسهیلات لازم از طریق بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای اقدامات متعدد حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، برگزاری جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی با حضور مسؤولان اجرایی مرتبط، تشکیل نشست‌های ویژه برای هر بنگاه تولیدی مشکل دار با حضور مسؤولان استانی و کشوری و سایر موارد به منظور فعال کردن واحدهای راکد، ایجاد و توسعه واحد تولیدی، راه اندازی کسب و کار در حوزه مشاغل خانگی انجام گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha