۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85445119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۴۶۷ فقره تسهیلات اشتغال کم‌بهره به کارآفرینان بوشهری

بوشهر - ایرنا- مدیرکل امور اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گفت: ۴۶۷ فقره تسهیلات اشتغال کم‌بهره به میزان ۱۸ هزار میلیارد ریال پارسال توسط صندوق کارآفرینی و امید استان بوشهر به کارآفرینان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا " ضرغام حیدریه " روز دوشنبه در نشست با مدیرصندوق کارآفرینی امید استان بوشهر اظهار کرد: با این میزان اعتبار در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت، خدمات و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و نیمه فعال از محل اعتبارات نهضت احیا برای یکهزار و ۷۰۱ نفر در حوزه کسب و کارهای کوچک فرصت شغلی و اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها در حوزه آبزی پروری شامل پرورش ماهی در قفس و ماهی در استخر، پرورش میگو و پرورش جلبک و در حوزه کشاورزی شامل بسته‌بندی و فرآوری خرما، گلخانه، بسته بندی و قطعه بندی مرغ و گوشت، پرورش مرغ گوشتی ، بلدرچین ، شترمرغ و دام سنگین بوده است.

حیدریه یادآور شد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری شده که در همین راستا حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان برای تحقق شعار سال نهایت توان خود را به کار می‌گیرد.

وی افزود: حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان ، رفع موانع تولید و تقویت بازار مصرف تولیدات استان،جزو اولویت ها است .

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر اضافه کرد: افزایش سطح کیفی تولیدات داخلی استان مساله مهمی است که در کنار تقویت صنایع بسته‌بندی و تبدیلی، موجب بهبود اشتغال نیز می‌شود.

وی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و با بازپرداخت طولانی مدت برای کارآفرینان استان از راهکارهای مهم در یکسال اخیر بوده که توفیقات خوبی نیز در این زمینه کسب شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha