بیش‌ از‍ ۲۶۶ هزار نفر از اماکن گردشگری بم بازدید کردند

کرمان-ایرنا- فرماندار بم گفت: در ایام نوروز امسال ۲۶۶ هزار و ۴۳۱ نفر از مسافران نوروزی از اماکن تاریخی، مذهبی، مناطق طبیعی و گردشگری این شهرستان بازدید کرده‌ و در این منطقه اقامت داشته اند.

محمد برزنگ روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافران نوروزی از ارگ تاریخی، امامزاده‌ها، قنوات، منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، منطقه گردشگری دهبکری و نمایشگاه صنایع دستی شهرستان بم بازدید کردند.

وی بیان کرد: همچنین طی ایام نوروز سال جاری ۱۴ هزار و ۲۵ نفر در بم اقامت داشتند که سه هزار نفر در هتل‌ها، مهمانپذیرها و بوم‌گردی ها، پنج هزار و ۴۳۶ نفر در مدارس (محل اسکان‌ آموزش و پرورش) و بقیه به صورت کمپر و چادر و در استادیوم اقامت داشتند.

فرماندار بم عنوان کرد: ۳۲ هزار و ۲۵۷ نفر از ارگ تاریخی بم، ۵۱ هزار و ۹۵۰ نفر از منطقه گردشگری دهبکری، ۱۱۸ هزار و ۱۹۹ نفر از ارگ جدید بم، ۴۰ هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی و ۱۰ هزار نفر از قنوات ثبت جهانی این شهرستان بازدید کرده اند.

بیش‌ از‍ ۲۶۶ هزار نفر از اماکن گردشگری بم بازدید کردند
سربازخانه ارگ تاریخی بم با خاصیت آکوستیک (پیچیدن صدا)

وی اظهار داشت: شهرستان بم به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری و اقتصادی استان کرمان با موقعیت جغرافیایی ویژه خود هر ساله پذیرای جمع کثیری از گردشگران و مسافران نوروزی است.
برزنگ از تلاش مجدانه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بم به ویژه ستاد اسکان آموزش و پرورش، اداره میراث‌ فرهنگی، پایگاه‌های میراث جهانی و قنوات بروات، دانشگاه علوم ‌پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی، شهرداری و شورای اسلامی بم و بروات و مسئولان منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha