شرکت گاز آذربایجان‌غربی ۳۰۰ هزار دستگاه کنتور G۴ خریداری کرد

مهاباد- ایرنا- رییس امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته بزرگترین قرارداد شرکت گاز استان از بدو تاسیس آن را برای خرید کنتور ۳۰۰ هزار دستگاه کنتورG۴ منعقد شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، قادر جعفرزاده اظهار کرد: سال گذشته قرارداد خرید ۳۰۰ هزار کنتور G۴ به ارزش ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال را به انعقاد رساندیم که بزرگترین قرارداد امضا شده‌ی شرکت گاز استان از بدو تاسیس تاکنون محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار و ۹۸۸ میلیارد ریال صرف خرید و تامین کالا و تجهیزات شد، افزود: همچنین سال قبل در مجموع نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر لوله پلی‌اتیلنی و فولادی برای اجرای پروژه‌های گازرسانی، تحویل پیمانکاران شد.

رییس امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با اعلام اینکه از لوله‌های تحویلی یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۵۶۷ متر لوله پلی اتیلنی بود، گفت: ۳۵۱ هزار و ۱۵ متر نیز لوله فولادی در سایزهای مختلف و ۵۴ دستگاه ایستگاه تقلیل فشار گاز تحویل پیمانکاران اجرایی گاز در سطح استان شد.

وی تحویل ۱۲۰ هزار و ۷۶۱ عدد انواع کنتور و رگلاتور به ادارات گاز شهرستان‌ها که ۵۵ هزار و ۶۶ عدد مورد آن برای کنتور G۴ بود را از دیگر عملکردهای امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی، برشمرد.

رئیس امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با اشاره به شرایط مطلوب انبار این شرکت استان از لحاظ موجودی کالا و تجهیزات، گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار قلم کالا با ارزش دفتری بیش از پنج هزار و ۳۸۶ میلیارد ریال در انبارهای شرکت نگهداری می‌شود.

به گزارش ایرنا، هم اکنون یک میلیون و ۱۷۳ هزار مشترک گاز در آذربایجان‌غربی وجود دارد و سوخت مورد نیاز ۲۲ شهرک صنعتی و ۱۳۵ ایستگاه CNG استان با گاز طبیعی تامین می شود.

در مناطق روستایی آذربایجان‌غربی نیز ضریب برخورداری از گاز طبیعی ۷۸ درصد و تعداد روستاهای متصل به گاز سراسری این استان به یک هزار و ۵۵۰ روستا از مجموع سه هزار و ۲۲۷ روستای دارای سکنه استان رسیده است.

آذربایجان‌غربی یک میلیون و ۱۰۰ هزار روستانشین دارد که حدود یک سوم جمعیت استان را تشکیل می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha