۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85439912
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جزییات برگزاری نماز عید فطر در اصفهان اعلام شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85439912
جزییات برگزاری نماز عید فطر در اصفهان اعلام شد

اصفهان - ایرنا - نماز عید فطر فردا چهارشنبه راس ساعت هفت صبح در مُصلی امام خمینی(ره) اصفهان به امامت حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی اقامه می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه اصفهان؛ بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده درب‌های مُصلی از ساعت ۵:۳۰ صبح روز عید فطر به روی نماز گزاران باز خواهد شد.

پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان نیز توقف هرگونه وسیله نقلیه در خیابان‌های مُصلی و نیکبخت شرقی شهر اصفهان را از ساعت ۱۲ شب قبل از عید سعید فطر ممنوع اعلام کرده است.

همچنین از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه روز عید فطر، تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان مُصلی از تقاطع «مصلی - سعادت‌آباد»، «مصلی - دهش» و «مصلی - شاترگلی» به سمت «مصلی بزرگ امام خمینی(ره)» تا پایان مراسم نماز پُرفیض عید فطر ممنوع است.

به منظور رفاه حال نمازگزاران، امکان پارک وسایل نقلیه در محل‌های مجاز خیابان آزادگان، فرایبورگ، سعادت‌آباد و شیخ صدوق وجود دارد.

قیمت تعیین شده برای زکات فطریه امسال از سوی مراجع دینی حداقل ۶۵ هزار تومان تعیین شده است.

به گفته آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، پول زکات فطریه برای کسانی که نماز عید سعید فطر را اقامه می‌کنند باید تا قبل از نماز و برای کسانی که نماز را نمی‌خوانند باید تا قبل از ظهر عید فطر نیت و کنار گذاشته شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha