۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85439767
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

حرکت دانشگاه آزاد البرز به سمت تغییر روندآموزشی

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰
کد خبر: 85439767
حرکت دانشگاه آزاد البرز به سمت تغییر روندآموزشی

کرج – ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اعلام کرد: این دانشگاه برای تحقق شعار سال و تامین نیازهای پژوهشی و تولیدی حرکت به سمت تغییر نظام آموزشی و همراهی با بخش های تولید و خدمات را هدفگذاری کرده است.

به گزارش ایرنا، دکتر حسین کلانتری روز سه شنبه در نشست بررسی فعالیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز افزود: اولین ماموریت بر مبنای شعار سال تغییر رویکرد آموزشی است و باید سر فصل ها را متناسب با بوم و ماموریت دانشگاه تعریف کنیم.

وی ادامه داد: وجود ظرفیت های گسترده در حوزه های کشاورزی ، صنایع استراتژیک ، جاذبه های گردشگری ، فرودگاه پیام ، صنعت خودروسازی ، مراکز تحقیقاتی و پزشکی هسته ای ، مراکز نانو و بیوتکنولوژی، مراکز درمانی و آموزش عالی از مهمترین موضوعاتی است که امسال دانشگاه آزاد البرز جهت گیری آموزشی خود را به سمت این مراکز هدایت خواهد کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت : توسعه خوشه های صنعتی به خصوص در زمینه صنایع ریلی، غذایی ، دارویی ، ساخت خودور ، ماشین آلات ، انتقال دانش برای تغییر وضعتی صنایع آلاینده، صنایع تبدیلی و تکمیلی ، حمل و نقل و ارتباطات ، حوزه زیر ساخت و تاسیسات از مزیت ها و توانایی های استان البرز است که باید قابلیت ها و توان استان را در حوزه آموزش عالی ببینیم.

وی ادامه داد: تربیت نیروی انسانی متخصص براساس آمایش سرزمین مهمترین برنامه دانشگاه آزاد اسلامی در البرز است.

کلانتری بیان کرد: تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت استان و گذراندن دوره های کارورزی و کارآموزی توسط دانشجویان از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی است .

هدایت برنامه های پژوهشی به سمت مراکز صنعتی با بهره گیری از توان فکری اساتید و دانشجویان از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد البرز است.

دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز حدود ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در شرکت های مختلف تحصیلی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha