۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۹
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85439491
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نجات جان بانوی سقوط کرده در ارتفاعات کاکان بویراحمد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۹
کد خبر: 85439491
نجات جان بانوی سقوط کرده در ارتفاعات کاکان بویراحمد

یاسوج - ایرنا -مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:پس از هفت ساعت تلاش امدادگران بانوی ۴۰ ساله‌ای که بر اثر سقوط از ارتفاعات کاکان دچار حادثه شده بود را نجات دادند.

کاظم فلاحی دوست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این زن عصر روز گذشته از ارتفاعات دشت مداب در کاکان از توابع شهرستان بویر احمد دچار حادثه شده بود.

وی ادامه داد: تیم پایگاه کوهستان شهرستان دنا برای نجات این بانوی آسیب دیده با بالگرد به محل حادثه اعزام شدند.

فلاحی دوست تصریح کرد: نجاتگران پس از حدود هفت ساعت جست و جو به مصدوم دسترسی پیدا کردند و با انجام اقدامات اولیه او را با بالگرد جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با ورود بی پروا به ارتفاعات سختگذر جان خود را به خطر نیندازند و بهتر است قبل از عزیمت، نسبت به خطرات منطقه مورد نظر و توانایی خود آگاهی لازم را کسب کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد همچنین از وقوع تصادف با سه مصدوم در منطقه مهریان شهرستان بویراحمد خبر داد.

وی تاکید کرد: پس از دریافت گزارش این حادثه بلافاصله تیم امدادی پایگاه جاده ای شهیدازراش شهرستان دنا به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha