۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85438630
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اصفهان: تکریم ارباب رجوع در راس کار مدیران شهری باشد

اصفهان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: توجه و تعهد در کار و تکریم ارباب رجوع در راس امور مدیران شهری و دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد روز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونان شهرداری اصفهان افزود: اگر می‌خواهیم دین ما در دنیا و در آخرت ارزش واقعی پیدا کند، باید خود را مسوول کاری که انجام می‌دهیم بدانیم و کار امروز را به فردا واگذار نکنیم.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع افزود: نباید امور مردم به فردا موکول شود بلکه باید به گونه‌ای رفتار کنیم که نیاز به نظارت و دستگاه‌های نظارتی بر حسن انجام کار نباشد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری اصفهان تصریح کرد: کار فرهنگی را نباید فقط به شهرداری محول کرد بلکه کار فرهنگی، وظیفه همه دستگاه‌های متولی است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت تقوا و شئونات اسلامی در محیط کار و اداره ها الزامی است، تصریح کرد: کارمند دولت زمانی که استخدام می‌شود باید معتقد به قانون اساسی و مسائل اسلامی باشد و آنها را رعایت کند بنابراین اگر به‌عنوان مثال، خانمی که استخدام شده است حجاب را کنار گذارد، شرط استخدام را از دست می‌دهد.

امام جمعه اصفهان: تکریم ارباب رجوع در راس کار مدیران شهری باشد

امام جمعه اصفهان با تقدیر از تلاش‌ شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان برای فضاسازی و رفاه حال مسافران نوروزی، گفت: لازم است محل اسکان برای مسافران بهتر تامین شود و بر آن نظارت وجود داشته باشد، این اقدام خوبی است که فضای شهر را زیبا و نشاط آور کنیم.

شهردار اصفهان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات شهرداری در سال ۱۴۰۲ ارائه و اظهار کرد: شهرداری اصفهان با وجود مشکلات و فراز و نشیب ها در سال گذشته توانست به بیش از ۸۰ درصد درآمد خود دست یابد.

علی قاسم‌زاده افزود: سرمایه گذاری ها در سال گذشته بیشتر بر روی زیرساخت‌های شهری بود به گونه‌ای که بیش از ۴۰۰ کارگاه در سطح شهر فعال شد.

وی ادامه داد: برخی از این طرح‌ها مانند قطار شهری مصداق اَبَر پروژه است که حدود ۲ هزار کارگر و مهندس در آن فعالیت دارند.

شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه اصفهان جزو آلوده‌ترین شهرهای کشور است در حوزه ترافیک به سمت نوسازی حمل و نقل رفته‌ایم تا میزان تاثیر آن در آلایندگی هوا کاهش یابد.

قاسم‌زاده یکی از محورهای کاری شهرداری و شورای شهر اصفهان در سال گذشته را توسعه حمل و نقل عمومی بیان کرد و افزود: بسیاری از منابع مالی شهرداری در این بخش هزینه شد و این موضوع همچنان در سال ۱۴۰۳ در اولویت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری اصفهان در سال گذشته ۲۰۰ هزار میلیارد ریال بود که افزایش یافت و به ۲۲۰ هزار میلیارد ریال رسید.

شهردار اصفهان ادامه داد: بودجه شهرداری امسال با توجه به تورم باید حدود ۴۵ درصد افزایش می‌یافت که با تدبیر اعضای شورای اسلامی شهر برای آن ۳۰۰ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

کلانشهر اصفهان ۲ میلیون نفر جمعیت و ۱۵ منطقه شهرداری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha