یک مسئول وزارت دفاع: تلاش‌های دولت سیزدهم در رونق تولید داخل، حرکت بزرگی را ایجاد کرد

کرمان- ایرنا- جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تلاش‌های  دولت در موضوع رونق تولید داخلی و صادرات حرکتی را در درون کشور به وجود آورده که به یاری خدا آثار آن را بر سفره های مردم نیز خواهیم دید.

حجت الاسلام علی شیرازی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا استان کرمان افزود: تلاش‌هایی را که دولت در تحولات اقتصادی آغاز کرده امیدواریم به‌زودی جواب دهد و مردم آثار آن را بیشتر حس کنند.

وی بیان کرد: ما تنها در مجموعه وزارت دفاع در سال ۱۴۰۲ سه برابر صادرات داشتیم، این یعنی توجه به مشکلات اقتصادی و جنگ با دشمن به صورت شبانه روزی حتی توسط نیروهای وزارت دفاع در حال انجام است.
حجت الاسلام شیرازی افزود: تلاش در جریان است که صادرات افزایش یابد که به یاری خدا در سال جدید این صادرات بیشتر از گذشته نیز محقق و آثار و برکات آن بیشتر نصیب کشور خواهد شد تا مردم نیز آثار اقتصادی آن را ببینند.

یک مسئول وزارت دفاع: تلاش‌های دولت سیزدهم در رونق تولید داخل، حرکت بزرگی را ایجاد کرد


وی گفت: نگاه به دستاوردها و تحولات باید از زوایای مناسب باشد؛ کشور ما با همه سختی هایی که در مقابل دشمنان دارد و با وجود تهدیدهای ۴۵ ساله‌ای که علیه نظام می‌شود، امروز وضعیت مناسبی را دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما جوانب امر را که نگاه می کنیم می بینیم دنیا می خواهد ما نباشیم اما امروز کشور ما در سطح منطقه و جهان قدرتمند است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهارداشت: نگاه نکنید که امروز دشمن در سوریه حرکتی ترویستی انجام می دهد و چند نفر از مستشاران ما را شهید می کند، هرچند فراق این عزیزان سخت است اما نشان می دهد دستاوردهایی را که انقلاب به وجود آورده دشمن را از این انقلاب ترسانده است.

وی بیان کرد: غیر از قدرت و اثرگذاری ایران در عرصه های منطقه ای و جهانی، در داخل البته مشکلاتی وجود دارد، هرچند، گرانی هست و درحال مدیریت است اما باوجود همه فشارهای دشمنان، کمبودی نداریم و مشکلات موجود نیز با مشارکت مردم و تلاش دولت حل خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha