۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85435681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سابق قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه: اسرائیل منفورترین رژیم نزد جهانیان است

ورامین - ایرنا - فرمانده سابق قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه گفت: رژیم کودک کش اسرائیل با جنایاتی که علیه بشریت، زنان و کودکان بی دفاع انجام داده، نزد همه جهانیان منفور شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رحیم نوعی اقدم در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس ورامین اظهار داشت: امروز محور مقاومت تنها با ۲ گردان، علیه رژیم کودک کش اسرائیل عملیات انجام داده و این ‌گونه ۶ ماه چهارمین ارتش دنیا را زمین گیر تا جایی که خود آنان به شکست اطلاعاتی و نظامی خود اعتراف کرده‌اند و این در حالی است که هنوز ۲ گردان دیگر رزمندگان اسلام دست به عملیات نزده اند.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات نظامی و امنیتی اسرائیل در دنیا زبانزد بوده ولی این تجهیزات حریف ایمان، اعتقاد و صبر مردم مقاوم در یک باریکه کوچک نشده و به گواه کارشناسان شکست اسرائیل حتمی و نشانه های را خود را این خفت و خواری با تظاهرات در خود اسرائیل برعلیه نتانیاهو بروز داده است.

این مسئول از شهید کردن زنان و کودکان به عنوان یک حرکت منفور و شکست خورده در دنیا یاد کرد و افزود: مقاومت مردم فلسطین باعث شده است جنگ از باریکه غزه خارج شود و ایستادگی این مردم باعث تکرار عاشورایی دیگر شود، امروز هسته‌های مقاومت در کشورهای مختلف شیعی شکل گرفته و باعث زمین گیر شدن جهان کفر شده است.

نوعی تصریح کرد: آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می داند به ایران پیام می دهد که نگذارید موشک های جبهه مقاومت مواضع ما را تهدید کند و این نشانه ترس دشمنان اسلام از قدرت ایران و حامیان آن است.

وی افزود: پیروزی نهایی قطعا خون دادن و هزینه در بر دارد، امروز کل دنیا در مقابله با رژیم جعلی اسرائیل یکپارچه شده‌اند و قطعا با پیش‌بینی‌ها، تحلیل‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب، ضربات جبران ناپذیری به دشمنان اسلام وارد می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha