۶ آبان ۱۴۰۲، ۳:۱۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85272619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی درباره جنگ روانی صهیونیست‌ها هشدا داد

تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد شنبه همزمان با شکست رژیم صهیونیستی در یورش زمینی به نوار غزه، نسبت به راه اندازی جنگ روانی رژیم صهیونیستی در شبکه های اجتماعی هشدار داد.

به گزارش ایرنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد:همزمان با آغاز تجاوز زمینی به نوار غزه، دشمن صهیونیست (ارتش سایبری خود) را در استفاده از سایت‌ها و حساب‌های کاربری جعلی و ساختگی فعال کرده است.

این گروه هدف از این اقدام را فتنه‌انگیزی داخلی، شایعه پراکنی و تلاش برای تحت الشعاع قرار دادن خاستگاه مردمی مقاومت و سرپوش گذاشتن بر تشدید جنایات خطرناک نسل‌کشی بویژه بعد از تهدید به حمله به بیمارستان‌ها دانسته است.

گروهان‌ قدس شاخهٔ نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیز جمعه شب از مشارکت در دفع حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

این گروه مقاومت اعلام کرد:تیم پیشرفته ما که در محورهای جنگی حضور دارند با نیروهای دشمن که درصدد نفوذ و پیشروی به نوار غزه هستند،مقابله می کنند.

ساعاتی پیش نیز گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از مقابله با حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر داد.

این گردان‌ها اعلام کرد که این گروه در منطقه "شرق البریج" نیز به مقابله با یورش زمینی ارتش رژیم صهیونیستی برخاسته است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس جمعه شب در واکنش به مقابله پیروز مندانه گردان‌های القسام و شکست یورش زمینی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه گفت: این شکست، معجزه الهی است.

وی افزود: اطلاعاتی مبنی بر موفقیت مواجهه گردان‌های القسام با یورش زمینی رژیم صهیونیستی در همه محورها به ما رسیده است. امری که با وجود همزمانی بمباران هوایی، زمینی و دریایی با یورش زمینی صورت پذیرفته است.

خبرگزاری "شهاب" فلسطین، گزارش داد که در شرایطی که واحدهای توپخانه رژیم صهیونیستی به بمباران بی امان خود به بیت حانون در شمال نوار غزه و شرق خان یونس در جنوب غزه برای آغاز تحرکات زمینی خود به سمت غزه روی آورده‌اند، منابع محلی از زمین گیر شدن تانک‌های صهیونیست‌ها توسط گروه‌های مقاومت در بیت حانون در شمال غزه خبر می‌دهند.

برهمین اساس، تا این لحظه اشغالگران نتوانسته‌اند وارد نوار غزه شوند و مبارزان مقاومت ضربات سختی به آن‌ها وارد و صهیونیست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

رژیم صهیونیستی از ترس شکست از حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرده است که این حملات عملیات رسمی زمینی ارتش اسرائیل به غزه نیست.

در همین رابطه، دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب به شبکه ای بی سی نیوز آمریکا گفت که عملیات گسترده جاری در غزه که اکنون در جریان است، حمله زمینی رسمی به این باریکه نیست.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha