۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85435616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد:‌ روز قدس نماد صف‌بندی جریان حق در مقابل باطل است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ روز جهانی قدس نماد صف‌بندی جریان حق در برابر جریان باطل و ظلم و استکبار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) از روز جهانی قدس به عنوان عامل تقویت روحیه رزمندگان فلسطینی و تضعیف روحیه رژیم غاصب صهیونیستی یاد کرد.

وی ادامه داد:‌ به برکت برگزاری روز جهانی قدس به عنوان یادگار بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بصیرت مسلمانان و بیداردلان جهان در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و محکومیت جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی افزایش یافته و مقاومت اسلامی در قالب طوفان الاقصی در برابر جنایتهای رژیم اشغالگر قدس ایستاده اند.

وی اظهار کرد:‌ مردم گناباد همزمان با سایر نقاط کشور با لبیک به دعوت مراجع تقلید و تبعیت از فرمایشهای بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجرشان را از جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

امام جمعه گناباد:‌ روز قدس نماد صف بندی جریان حق برابر باطل است

خطیب نماز جمعه گناباد گفت:‌ شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب خشم دشمنان و ایادی سرسپرده آنها و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهد شد.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره)‌ با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس مساله فلسطین را از مساله ای سیاسی و منطقه ای و عربی خارج و به مساله جهانی و اسلامی و انسانی تبدیل کردند و امروز هر مسلمان با بصیرت و بیدار دلی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین احساس مسوولیت و جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کند.

حجت الاسلام صادقی نسب افزود:‌ حمله دشمنان و ایادی استکبار جهانی به کنسولگری ایران در سوریه و همچنین مقر نیروهای نظامی و انتظامی در راسک و چابهار استان سیستان و بلوچستان نشانه درماندگی معاندان است.

فریاد حمایت از مردم فلسطین در گناباد طنین‌انداز شد
مردم روزه دار گناباد روز جمعه با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه نشان دادند و جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.
در این آیین که حدفاصل میدان «آزادگان تا مصلی امام خمینی (ره)» گناباد با شرکت پرشور مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران،‌ مسوولان ادارات و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل ، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، فلسطین، فلسطین حمایتت می کنیم پشتیبانی خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نشان دادند.

مسوول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی در آیین پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس گناباد گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ کدام از اهداف خود دست نیافته است و جنایتهای این رژیم در حق مردم مظلوم فلسطین و شهادت سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه نشانه درماندگی اش محسوب می شود.

حجت الاسلام محمد عابدی ادامه داد:‌ امروز رژیم غاصب صهیونیستی در بدترین شرایط خود قرار دارد و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم آمریکا و اسرائیل را بر انگیخته است.

وی بیان کرد: اسرائیل از ۱۵ مهر سال گذشته تاکنون باریکه غزه فلسطین را آماج حملات و جنایتهای خود قرارداده و بیش از ۳۳ هزار نفر را به شهادت رسانده و ۷۵ هزار نفر را مجروح کرده است، به طور متوسط هر ۱۰ دقیقه یک کودک در این منطقه به شهادت می رسد.

مسوول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) دیگر ویژگی روز قدس امسال را نفرت جهانی و فراگیر تمام عالم از رژیم غاصب صهیونیستی دانست و افزود: این رژیم اشغالگر با حمله به سفارت ایران در سوریه بدنبال دورکردن اذهان جامعه جهانی از غزه است، ولی به این هدف نیز مانند سایر اهداف خصمانه اش نخواهد رسید.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha