۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85430048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: راهپیمایی روز قدس تجلی حمایت از مردم فلسطین است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: راهپیمایی روز قدس تجلی حمایت از مردم فلسطین است، ملت ایران و به تبع آن مردم ولایت‌مدار این شهرستان با حضور پرشور در این راهپیمایی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام می‌دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) از فلسطین و غزه به عنوان مهمترین مساله جهان اسلام یاد کرد و افزود: امروز مانند جنگ خندق همه اسلام در فلسطین در برابر همه کفر و رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته و مردم با شرکت پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد و همدلی خود را در حمایت از فلسطینیان نشان می دهند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان، انصارالله یمن، مقاومت اسلامی در سوریه و عراق از ملت بی دفاع فلسطین و غزه حمایت می کنند و رژیم غاصب صهیونیستی آنقدر به جنایتها و وحشی گریهای خود در غزه ادامه داد که حتی کشورهای آمریکایی و اروپایی هم مانند گذشته از این رژیم اشغالگر حمایت نمی کنند.

خطیب نماز جمعه گناباد تصریح کرد: آمریکا که در گذشته قطعنامه های صادره شورای امنیت برای آتش بس فوری در غزه را وتو می کرد، به تازگی به این قطعنامه رای ممتنع داد و این نشان می دهد که ملت آمریکا بر خلاف دولتمردان مستکبر این کشور از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی انزجار دارند.

حجت الاسلام صادقی نسب، ۱۲ فروردین ماه را یادآور حضور پرشور و بی نظیر ملت ایران در همه پرسی رای به جمهوری اسلامی دانست و گفت: ملت ایران با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان با تبعیت از فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در صحنه های دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حضور گسترده و تاثیرگذاری داشته و بر این پیمان و رای خود استوار مانده است.

وی با اشاره به همزمانی روز ۱۳ فروردین و روز طبیعت با سالروز شهادت حضرت علی (ع) از مردم خواست که در صورت حضور در دامان طبیعت حرمت این روز را نگهدارند و از هرگونه اقدامی که این حرمت را خدشه دار کند، بپرهیزند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha