امام جمعه شهر ری : اسرائیل به خاک سیاه نشانده شده است +فیلم

شهر ری - ایرنا - امام جمعه شهر ری گفت : امروز اسرائیل به خاک سیاه نشانده شده و ما امیدوار به وعده رهبر معظم انقلاب در نابودی کامل اسرائیل هستیم . 

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی روز جمعه مصادف با روز جهانی قدس اظهار کرد : حضرت علی فرموده اند همواره طرفدار مظلوم باشیم و مدافع مظلومان باشیم . علی خود مظلوم بود و درد مظلومان را چشیده بود و دربرابر ظلم و ستم بسیار حساس بود .

وی افزود: حکومت اسلام با تاسی به شیوه علوی طرفدار و حامی مظلومان جهان و بویژه مردم فلسطین است . انقلاب اسلامی از ابتدا با فرمان امام راحل طرفدار و حامی فلسطین بوده و خواهد بود .

دفاع جانانه ایران از فلسطین
امام جمعه شهر ری گفت :۴۵ سال است جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین ایستادگی کرده است . در هیچ جای دنیا کشوری مثل ایران را پیدا نخواهید کرد که این مقدار از فلسطین و مردمش دفاع کرده باشد .


حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی افزود: در هفتاد سال گذشته مردم فلسطین گرفتار جنایت امریکا و انکلیس و اسراییل است اما در ۶ ماه گذشته است مردم فلسطین گرفتار فجیع ترین و دردناک ترین حملات از سوی جنایتکاران و کودک کشان قرار گرفته اند .

امام جمعه شهر ری ادامه داد :حضرت امام خامنه ای در سخنان خود درباره اقدامات جنایتکارانه رژیم اسرائیل شکست های پی در پی این رژیم جعلی را یاد آوری کردند که در این زمان آنان را بسوی نابودی سوق می دهد .

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی گفت: اسرائیل سه هدف از جمله نابودی حماس ، کوچ دادن مردم غزه با بمباران و کشتار مردم و آسیب نرسیدن به سرزمین اشغالی اسرائیل را داشت  که با مقاومت مردم غزه و فلسطین در این چند ماهه موفق نشد .

همدردی مردم ایران با غزه 
امام جمعه شهر ری افزود: امروز اسرائیل به خاک سیاه نشانده شده و ما امیدوار به وعده رهبر معظم انقلاب در نابودی کامل اسرائیل هستیم .

خطیب جمعه ری ادامه داد: لازم است دو تشکر از مردم شریف ایران و مردم ری داشته باشم به جهت پاسخگویی به ندای رهبر انقلاب در روزهای انتخابات و روز قدس با همدردی با مردم فلسطین که با حضور چشمگیر مردم مومن به نحو احسن هر دو مهم انجام گرفت.

سید علی شاهچراغی تاکید کرد :گرامی می داریم یاد شهدای اخیر در کشور سوریه به شهادت رسیدند و مستشاران جمهوری اسلامی که با جنایت وحشیانه رژیم اسرائیل صورت گرفت و امروز هم تشییع پیکر پاک شهدای راه قدس با حضور مردم انجام شد .

امام جمعه تاکید کرد: امروز اگر رژیم صهیونیستی به دنبال جنایت است و قوانین بین المللی را خدشه دار می کند فقط به خاطر حمایت های بی اساس استکبار و جامعه  غرب است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی خاطر نشان کرد :انتقام سختی در انتطار رژیم صهیونیستی خواهد بود .

امام جمعه شهر ری با محکومیت اقدامات جیش الظلم در سیستان گفت: اینها همه عوامل اسرائیل هستند و جا دارد از اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در رفع این حملات قدردانی شود ‌.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha