یک مسئول: خواسته ملت برخورد پشیمان‌کننده با رژیم صهیونیستی است

کرمان - ایرنا - جانشین رییس سازمان عقیدتی-سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: امروز یمن، حزب الله لبنان، حشدالشعبی و جمهوری اسلامی در صحنه هستند اما توقع ملت ایران و برداشتی که از سخنان رهبر معظم انقلاب دارم، خواسته ایشان نیز برخورد قاطع پشیمان کننده علیه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی شیرازی روز جمعه در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان افزود: از اول انقلاب هر حرکتی به وقوع پیوسته با حمایت این ملت بوده و در هر یوم اللهی وارد صحنه شده؛ امروز ملت ایران پشت سر انقلاب و شهدای بزرگوارش ایستاده و چون همیشه سرباز ولایت است.

وی بیان کرد: در قضایای اخیر کرمان و حوادث سوریه، پیام رهبر حکیم انقلاب را مرور کنیم، ایشان در پیام شهادت عزیزان نیروی قدس در سوریه آورده اند دشمن را پشیمان خواهیم کرد و این معنادار است.

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: مسئولان نظام با حمایت و خواسته ملت و مثل حاج قاسم، سردار رشید اهل کرمان، وارد صحنه می شوند، ملت نیز حمایت می کند و باید از دشمنان انتقام بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید وارد عرصه شویم و امروز روز مقابله با دشمن است؛ هر حرکتی را مسئولان نظام با قاطعیت و محکم می توانند انجام دهند؛ امروز رژیم اسراییل در فلاکت دست و پا می زند.

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: تصمیم باید با تدبیر اما محکم، قاطعانه و دشمن‌شکن باشد و دشمن را پشیمان کند که خواسته همه جبهه مقاومت است.

وی اظهار داشت: ما پس از بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب جان را در کف دست گذاشتیم، حاج قاسم، سید رضی، سردار زاهدی و غیره را به شهادت برسانید، اما یک ذره از اراده حامیان ولایت کاسته نمی شود.

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع گفت: ملت ایران با حمایت جبهه مقاومت در صحنه ایستاده است تا اسراییل را از صحنه روزگار محو کند، بنا نیست وارد جنگ نظامی شویم، اما این توان را داریم.

حجت الاسلام شیرازی افزود: دشمن می داند که اگر وارد جنگ با جمهوری اسلامی ایران شود کار اسراییل یک روزه تمام است و این قدرت را نیروهای مسلح و وزارت دفاع دارند.

وی با اشاره به نابودی صدام و داعش تاکید کرد: امروز ملت ایران، حزب الله، یمن و حشد الشعبی زنده و سربلند هستند، جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قدرت دارد و اسرائیل را به زانو درآورده؛ آینده از آن ملت ایران است و به‌زودی رژیم اسراییل شکست خواهد خورد، در قدس نماز خواهیم خواند و این وعده الهی است که ما به آن ایمان داریم.

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: هنر امام(ره) این بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی که اسلام قدرت پیدا کرد، در مرداد ۵۸ فرمود باید آخرین جمعه رمضان به عنوان روز قدس معرفی و جهان اسلام وارد میدان شود؛ آن روزی که امام راحل این فرمان و بیانیه را صادر کردند خیلی ها حتی کسانی در داخل باور نمی کردند که این حرکت، طوفان الاقصی ایجاد می کند.

این مقام مسئول افزود: حرکت امام راحل ملت فلسطین را امیدوار کرد و بسیج جهانی اسلام را علیه اسراییل به حمایت از ملت فلسطین شکل داد؛ با این پیام امام (ره) و حمایت های مردم مسلمان، فلسطین انتفاضه اول تا سوم را شکل داد که ابتدا با سنگ با غاصبان می جنگید.

حجت الاسلام شیرازی گفت: اما امروز مردم فلسطین با پهپاد و موشک می جنگند، روزی کسی جرات نمی کرد علیه اسراییل سخنی بگوید، مسئولان مرعوب کشورهای اسلامی و سران عربی در مقابل این رژیم تسلیم شده بودند و هر حرکتی در جهان اتفاق می افتاد به نفع رژیم صهیونیستی بود و قطعنامه های سازمان ملل را نیز آمریکا وتو می کرد.

وی خاطرنشان کرد: دنیای اسلام با حرکت مردم ایران بیدار شد؛ روزی می گفتند راهپیمایی روز قدس چه اثری دارد اما امروز این اثر را خواهید دید.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: امروز مردم دنیا علیه رژیم صهیونیستی در روز قدس حماسه آفریدند و حضور ملت ایران پرشورتر از سال‌های قبل بود که این نشان از این دارد که اسلام و فلسطین زنده و جمهوری اسلامی قدرتمند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha