۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۰۳
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85434152
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شاهرود: ستاد تحقق عملی شعار سال تشکیل شود

۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۰۳
کد خبر: 85434152
امام جمعه شاهرود: ستاد تحقق عملی شعار سال تشکیل شود

شاهرود - ایرنا - امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شاهرود گفت: ستادی با هدف تحقق عملی شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» با حضور کارشناسان این حوزه تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی چهارشنبه شب در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود که در محل ناحیه مقاومت سپاه این شهر برگزار شد، افزود: راهکارهای مشارکت مردم در راستای جهش تولید در این ستاد بررسی و تبیین شود.

وی به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت کارساز مردم در عرصه‌های مختلف از جمله تولید اشاره کرد و گفت: خدمات حاکمیت در این زمینه محفوظ است اما پای کار آمدن مردم در حوزه اقتصاد به ویژه تولید، چالش‌های این بخش را از بین می‌برد.

امام جمعه شاهرود: ستاد تحقق عملی شعار سال تشکیل شود

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود، گفتمان‌سازی در زمینه تحقق عملی شعار سال را در دستور کار دارد، ابراز کرد: طی ۲ سال گذشته در راستای تحقق شعارهای سال کارهای مناسبی در زمینه اقتصادی انجام شده اما به فرمایش رهبر معظم انقلاب مطلوب نبوده است.

امام جمعه شاهرود خرید کالاهای تولید داخلی را یکی از راه‌های مشارکت مردم در این زمینه خواند و گفت: خرید محصولات داخلی با وجود اینکه کیفیت پایین‌تری از کالاهای خارجی داشته باشد، موجب رشد تولید در کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه تحقق این شعار با رشد تعاونی‌ها امکان‌پذیراست، اظهار کرد: یکی از مهمترین الزامات تحقق شعار سال مشارکت مردم در قالب شرکت‌های تعاونی در راستای جهش تولید است.

حجت الاسلام امینی به فرصت‌های شب قدر در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: روزه‌خواری آشکار مسافران در پارک‌ها و بوستان‌ها جایز نیست باید شهرداری محل‌هایی برای این منظور در نظر بگیرد تا حرمت این ماه حفظ شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شاهرود به جنایت‌های رژیم اشغالگر اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۹۰ روز است که این رژیم کودک‌کش در غزه جنایت‌ می‌کند و در ادامه طی روزهای گذشته هفت نفر از افراد ایرانی را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه بهترین پاسخ به جنایت‌های این رژیم جعلی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس است، اظهار کرد: برانگیختن احساسات مردم و عجله در پاسخ دادن به این جنایت‌ها به نفع نظام و کشور نیست، شورای امنیت ملی و نهادهای مربوطه به موقع پاسخ خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha