برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس مردم شهرری با شعار مرگ بر اسراییل جنایتکار

شهر ری - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرری اعلام کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس مردم شهرری روزجمعه ۱۷فروردین از سه راه ورامین مقابل امامزاده عبدالله به سمت مصلی امام علی (ع)حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.

به گزارش ایرنا ، راهپیمایی روز جهانی قدس مردم شهرری روزجمعه ۱۷فروردین ازساعت ۱۰/۳۰ ازسه راه ورامین مقابل امامزاده عبدالله به سمت مصلی امام علی (ع)حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود .

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس مردم شهرری با شعار مرگ بر اسراییل جنایتکار

حجت الاسلام کنگرلو رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرری به ایرنا گفت: طبق سنوات گذشته و همگام با مردم مومن و خدا جوی کشور راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه با حضور نمازگزاران شهرری برگزار می شود.

قدس به عنوان اولین قبله مسلمین جایگاه ویژه در میان مسلمانان سراسر جهان دارد. این سرزمین پیوسته کانون جنک های متعدد بوده که برای قرن ها آرامش و امنیت را از این شهر تاریخی سلب کرده است.

سال ها است اشغالگران رژیم صهیونیستی قدس را احاطه کرده اند و اجازه نمی دهند حصار سنگی که بر اطراف قدس کشیده اند، شکسته شود.

روز جهانی قدس روزی است که مسلمانان جهان با مشت های گره کرده بر سر اشغالگران قدس، فریاد می کشند. روز جهانی قدس روزی است که مسلمانان با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل تنفر خود را از دشمنان اعلام می کنند و وحدت و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان می دهند.

مسلمانان برای رهایی قدس شریف از چنگال دشمنان و به یاد مظلومیت ملت فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خشم و انزجار خود را علیه اشغالگران قدس ابراز می دارند.

مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان ری نیز برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جمعه لحظه شماری می کنند و می خواهند با حضور سبز خود به مردم ستمدیده فلسطین بگویند که از خون هایی که بی گناه ریخته شده است دفاع خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha