۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85431525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمع‌آوری انشعاب‌ غیرمجاز باعث تقویت سفره‌های زیرزمینی آب می‌شود

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان بر حفاظت از منابع آب آشامیدنی تاکید کرد و گفت: جمع‌آوری هر انشعاب غیرمجاز آب باعث تقویت سفره‌های زیرزمینی می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ عبدالله نوحی روز یکشنبه در یدار با مدیرعامل آبفای جنوب غرب استان تهران ضمن تبریک سال جدید به اقدامات انجام شده طی سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: امسال از طرف مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است و شعار سال نصب‌العین همه کارگزاران و مدیران شهرستان در راستای تحقق جهش تولید قرار دارد.

وی اظهار داشت: در سال جدید مجموعه مدیران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همدلی، وحدت و انسجام برای تحقق شعار سال و اقتدار ملی و خدمت صادقانه به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان خود در تلاش هستند.

این مسئول در خصوص فرصت های فرهنگ سازی به منظور صرفه جویی در مصرف آب ، افزود: فرهنگیان، فضای مدارس، شبکه دانش آموزی شاد و کسانی که در فضایی مجازی کار می کنند، به خوبی می توانند در این زمینه همکاری داشته باشند و در تشریح فضای موجود و اطلاع رسانی به مردم کارآمدی خود را دارند که باید از این ظرفیت و سایر ظرفیت ها در ایجاد حساسیت در مصرف آب استفاده کرد.

نوحی ادامه داد: امور منابع آب ضمن شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، نسبت به پلمب چاه‌های غیرمجاز در شهرستان اقدام کند چراکه این جزو حقوق تمامی شهروندان می‌باشد و باتوجه به کمبود آب آشامیدنی بایستی تمامی انشعابات غیرمجاز نیز تعطیل شوند.

وی از مسئولان خواست؛ با آگاهی دهی به مردم در جهت صرفه جویی و مصرف بهینه از آب با توجه به کمبود آب شهرستان در سالهای گذشته خصوصا در تابستان مسئولین و دست اندرکاران ذیربط را یاری کنند.

مدیر عامل آبفای غرب استان تهران نیز در این نشست از اقدامات انجام شده گزارشی ارائه کرد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha