معاون استاندار تهران: سیره شهید رئیسی باید چراغ راه همه مسوولان باشد

بهارستان - ایرنا - معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: سیره شهید رئیسی و حضور در بین مردم چراغ راه همه مسوولان و دست اندرکاران باشد.

به گزارش ایرنا، سید عباس جوهری چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان با تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار داشت: مسوولان باید بیشتر از گذشته نسبت به پیگیری و حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند تا شاهد افزایش چشمگیر مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

وی بااشاره به اینکه شهید رئیسی باید الگوی مدیران قرار بگیرد ادامه داد: حضور میلیونی مردم در آیین تشییع شهدای خدمت، باعث سرافرازی نظام اسلامی شد و نشان داد که شهید رئیسی، پرچمدار و سردمدار خدمت به مردم بود و امروز بر همگان وظیفه است که علاوه بر جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین را نیز به کار بگیریم.

جوهری با بیان اینکه مطابق فرمایشات شهید رئیسی، باید به جای حمل مسائل، آنها را حل کنیم، یادآور شد: برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تجریه ماندگاری بود که با عمل به چهار راهبرد و مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت به ثمر نشست و مقدمه ای مطلوب برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است که با عمل به این راهبردها باز هم حماسه ای دیگر خلق خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار تهران تصریح کرد: تمام مجریان انتخابات باید با تکیه بر اصل بی طرفی و فارغ از تمایلات و سلایق شخصی نسبت به برگزاری انتخابات همت بگمارند و با کسانی که این اصل را نادیده بگیرند، حتما برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین نشست رأی اولی ها در شهرستان بهارستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نشست، یادآور شد: برگزاری این نشست که برای اولین بار در کشور اتفاق می افتاد، الگویی برای تمام کشور انتخاب و فقط در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه با الگوگیری از آن برگزار شد.

بر اساس جدول زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری، اسامی نامزدها ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ از سوی وزارت کشور منتشر می‌شود، همچنین از ۲۳ خرداد تا ششم تیرماه به‌مدت ۱۵ روز نامزدها فرصت تبلیغات دارند و از هفت تیر تبلیغات ممنوع خواهد بود.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، ستادهای استانی نیز تشکیل و ۱۰ خرداد، ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری آغاز می‌شود و پس از طی مراحل قانونی روز جمعه هشت تیر سالجاری انتخابات برگزار و چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم برگزیده خواهد شد.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha