۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 84999438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهارستان: با مصرف بهینه گاز مشکلی در شهرستان نداریم

بهارستان -ایرنا - فرماندار شهرستان بهارستان در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان گفت: مدیریت خوبی در مصرف بهینه گاز در سطح شهرستان انجام شده و مشکلی نداریم .

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز (یکشنبه) فرماندار شهرستان بهارستان باحضور معاونین فرمانداری،بخشداران،شهرداران و مدیران دستگاه های مربوطه درمحل سالن جلسات فرمانداری تشکیل جلسه دادند.

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان در این جلسه گفت: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

فرماندار بهارستان: با مصرف بهینه گاز مشکلی در شهرستان نداریم

فرماندار بهارستان ضمن تاکید به امداد رسانی توسط فوریت های پزشکی، هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه گفت: ما باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشیم تا در هنگام بروز حوادث بتوانیم در کمترین زمان بحران را مدیریت نماییم.

وی افزود: مدیریت خوبی در مصرف بهینه گاز در سطح شهرستان انجام شده و مسئله ای نداریم .

نوحی تصریح کرد: در پی کاهش شدید دمای هوا در روزهای اخیر در استان، کشور وبا توجه به روند صعودی مصرف گاز از مردم شریف شهرستان بهارستان در خواست دارم ضمن رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا شاهد افت فشار یا قطع شبکه نباشیم.

شهرستان بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است. شهرستان بهارستان نماد پایتخت شور عاشورائیان استان تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha