۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85431509
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

سارقان ترانس‌های برق محدوده کهریزک دستگیر شدند

۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85431509
سارقان ترانس‌های برق محدوده کهریزک دستگیر شدند

شهرری - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت : عوامل گشت کلانتری ۱۷۰کهریزک در حال گشت زنی سه نفر را که با استفاده از تجهیزات مخصوص در حال سرقت ترانس برق بودند دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ سیدرضا عمادالدینی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: سارقان به محض رؤیت پلیس از موقعیت متواری و پس از طی مسافتی دستگیر شدند.

وی افزود : در بازدید اطراف محل دستگیری یک دستگاه خودروی پراید پلاک مخدوش متعلق به سارقان شناسایی و در بازدید از خودروها تعدادی آلات و ادوات سرقت نیز کشف و جهت بررسی بیشتر به همراه سارقان به کلانتری ۱۷۰ منتقل شدند.

سرهنگ عمادالدینی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بودند، خاطرنشان کرد : یکی از سارقان در مرخصی از زندان است که در تحقیقات انجام شده متهمان ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۲ فقره سرقت ترانس برق نیز اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری یادآور شد : پس از تشکیل پرونده متهمان جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

دستگیری یک سوداگرمرگ و کشف نیم کیلو شیشه

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده مواد مخدر در محدوده شهرری به همراه کشف مواد خبر داد.

سارقان ترانس‌های برق محدوده کهریزک دستگیر شدند

وی اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی و دریافت خبری در هفته های اخیر مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به فروش مواد مخدر در محدوده" شهرری" می نماید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

این مسئول افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی زمان و محل فعالیت خرده فروش شناسایی و در همین ارتباط پس از انجام هماهنگی های لازم به محل اعزام و متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادمه ابراز داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

سرهنگ عمادالدینی در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی گردید، افزود: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک به خصوص مواد مخدر مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

دستگیری سارق طلاجات کودکان در باقرشهر

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق طلاجات کودکان در این باقرشهر، خبر داد.

سرهنگ عمادالدینی، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات دختر بچه ای در جلو ساختمانی توسط مرد جوان در محله باقرشهر" شهرستان ری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و پس از تشکیل پرونده اولیه،  توسط رئیس و عوامل کلانتری ۱۷۵  این شهرستان پیگیری شد.

وی افزود: در همین راستا  ماموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و انجام اقدامات اطلاعاتی تصاویر مختلفی از فرد سارق به دست آوردند و هویت متهم و  سپس  مخفیگاه سارق را در محدوده جنوب شهرستان ری در یکی از باغات شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با به دست آوردن این اطلاعات هماهنگی های لازم با دستگاه قضا انجام و تیم های عملیات کلانتری به محل اعزام و متهم را در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: پس از انتقال متهم به مقر پلیس، متهم  با مشاهده ادله و مستندات پلیس چاره ای جز به اعتراف نداشت  لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی و یک فقره سرقت طلای دیگر نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عمادالدینی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان دیگر تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارد.

بازدید سردار مصدق جانشین محترم فرمانده انتظامی تهران بزرگ ازکلانتری۱۷۷خاور شهر و بررسی وضعیت پوشش انتظامی ماموریت نوروزی در آن حوزه .

بازدید سردار مصدق جانشین محترم فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کلانتری ۱۷۴قیامدشت و بررسی وضعیت پوشش انتظامی ماموریت نوروزی در آن حوزه.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha