۳ هزار و ۳۶۷ واحد مسکن مهر در پردیس افتتاح و به بهره برداری رسید +فیلم

پردیس - ایرنا - تعداد ۳ هزار و ۳۶۷ واحد مسکن مهر در شهرستان پردیس استان تهران همزمان با شهرهای جدید کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، آیین افتتاح و بهره برداری از ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر روز دوشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مهستان شهر هشتگرد برگزار شد که از این تعداد ۳ هزارو ۳۶۷ در شهرستان پردیس استان تهران قرار دارد که با حضور غراوی معاون استاندار تهران رونمایی شد.

۳ هزار و ۳۶۷ واحد مسکن مهر در پردیس افتتاح و به بهره برداری رسید

در هشتگرد سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید کشور اعلام کرد: از این تعداد سه هزار و ۸۰ واحد مسکونی مهر در شهر جدید مهستان و سه هزار و ۳۶۷ واحد مسکونی در شهر جدید پردیس تهران بهره برداری رسید.

واحد های پردیس

تعداد واحدهای تحویلی روز دوشنبه هفتم خرداد به تفکیک فازهای مسکن مهر پردیس عبارتند از: ۴۹۵ واحد در فاز ۵، ۱۱۰ واحد در فاز ۹ جدید، ۹۹۲ واحد در فاز ۸ و یک هزارو ۷۷۰ واحد در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس در مجموع ۳ هزارو ۳۶۷واحد به مالکان تحویل شده است.

بنا براین گزارش ،تعداد ۸ هزار و ۱۳۸ واحد باقی مانده که به تفکیک عبارتند از۳۳۰ واحد در فاز ۵، ۳۸۵ واحد در فاز ۹ جدید، ۱۷۶ واحد در فاز ۹ قدیم، ۳ هزار و ۹۴۳ واحد در فاز ۸ و ۳ هزارو ۳۰۴ واحد در فاز ۱۱ باقی مانده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha