امام جمعه موقت یزد: جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ و تهدیدها دستاوردهای فراوان داشته است

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ها و تهدیدهای مختلفی که در بیش از چهار دهه با آنها روبرو بوده، دستاوردهای فراوانی داشته است و ملت ایران در سایه بصیرت و روحیه انقلابی و جهادی قدر نظام اسلامی را که با خون شهیدان به دست آمده، می دانند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "سیدمحمدرضا مدرسی" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و حماسه دهم فروردین سال ۵۷ مردم یزد ادامه داد: باید راه شهیدان و اهداف و آرمان‌های مقدس آنها همواره حفظ و به نسل جوان منتقل شود.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با دسیسه‌های مختلف به دنبال شکست روحیه امید و ایمان مردم و جوانان بوده و استکبارجهانی با بهره‌گیری از فضای مجازی، اعتقادات و ارزش‌های نظام را نشانه گرفته است.

آیت الله مدرسی گفت: عده‌ای با استفاده از فضای مجازی و قلم فرسایی در رسانه‌های گروهی به دنبال تعضیف دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقدسات نظام هستند.

امام جمعه موقت یزد: جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ و تهدیدها دستاوردهای فراوان داشته است

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگر خطبه‌ها با تاکید بر بهره گیری از لحظات ماه مبارک رمضان و شب های پر فضیلت قدر گفت: باید از فرصت این شب‌ها برای راز و نیاز خالصانه با حضرت حق و تقرب به او استفاده کرد.

مدرسی گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و همچنین شناخت سیره ائمه هدی و حضرت علی (ع) و حرکت در مسیر ایشان باید همواره مدنظر مردم و جوانان باشد.

همچنین آیت‌الله " سیدمحمدکاظم مدرسی " امام‌جمعه بخش مرکزی یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در روستای محمدآباد گفت: در فضایی که نقش رسانه‌ها بسیار مهم است، ورودی و خروجی قابل‌توجهی در این بستر وجود ندارد و باید این فضا با محتوای مناسب تقویت شود.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha