مردم ارومیه از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ابراز انزجار کردند

ارومیه- ایرنا- مردم ارومیه بار دیگر نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام زنان و کودکان بی گناه غزه اعلام کرده و به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، تجمع خودجوشی روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان، مدیران و دانشجویان در میدان انقلاب (ایالت) ارومیه ترتیب یافت که حاضران با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «غزه کربلا شد مهدی بیا مهدی بیا»، مرگ بر آمریکا، مرگ براسراییل، «قدس متعلق به مسلمین است و باید به آن برگردد»، «فلسطین آزاد خواهد شد.» نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

شرکت کنندگان در تجمع همچنین با سر دادن شعارهایی چون مرگ بر اسراییل، «جنایت اسراییل جنایت آمریکاست» اعتراض و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و رژیم آمریکا و هم پیمانان آنان نشان داده و پیمانی دوباره با مردم مظلوم غزه بستند.

دراین تجمع گروه سرود دانشجویی در اعتراض به جنایات اسراییل، سرود ویژه ای را اجرا کردند که مورد توجه مردم و حاضران قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در این تجمع گفت: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، امروز چرا در برابر کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه سکوت کرده اند؟

حجت الاسلام منصور امامی ادامه داد: صهیونیست‌ها دشمن‌ترین افراد برای اهل ایمان و شر مطلق هستند چرا که همواره رد پای آنان در تمامی فتنه ها دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه امام راحل از سال ۱۳۴۱خطر صهیونیست را گوشزد کردند، افزود: برپایی جشن های ۲ هزار و ۵۰۰ ساله پهلوی و جنگ هشت ساله در ایران با هدف انحراف اذهان عمومی از اسرائیل بود.

حجت الاسلام امامی تاکید کرد: نباید این جنایات رژیم صهیونیستی به دست فراموشی سپرده شود.

درپایان این تجمع مردمی بیانیه محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد.

مردم ارومیه انزجار خود را از جنایات غزه به ابراز کردند

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین با گذشت ۱۷۰ روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون آمار شهدای فلسطینی به ۳۲ هزار و ۲۲۶ نفر افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha