۷ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۱۳
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85428098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده شهدا در دفاع از اسلام نمره قبولی گرفتند

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۱۳
کد خبر: 85428098
خانواده شهدا در دفاع از اسلام نمره قبولی گرفتند

بجنورد-ایرنا- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان گفت: خانواده شهدا در امتحان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب نمره قبولی گرفته و مایه افتخار همه ما و همه دوران‌ها هستند.

به گزارش ایرنا، سلیمان آذری سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای این هفته شهرستان و محفل انس با قرآن کریم اظهارکرد: امروز نوبت مسؤولان است که تلاش کنند از ثمرات و برکات خون شهدا پاسداری و صیانت کنند

وی به اجر و پاداش خانواده‌های شهدا اشاره کرد و افزود: خداوند برای شهدا اجر عظیمی قائل شده است و خانواده، مادران و همسران شهدا هم دارای سهم عمده ای در این ایثارگری هستند و باید قدر این انتساب را به درستی دانست.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان با تاکید بر اینکه امروز وظیفه سنگینی در قبال شهدا بر دوش مسئولان است، خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم به برکت و مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها بوده و وظیفه ما انتقال از خود گذشتگی های شهدا در جامعه به مردم و نسل جوان است.

آذری یادآور شد: امروز دشمن با جنگ نرم و رسانه‌ای و ترکیبی به میدان آمده است و همه ما مسئولان در مقابل رشادت شهدا وظیفه سنگین و خطیری بر دوش داریم و این جنگ بر خلاف جنگ سخت و تن به تن خیلی پیچیده و خطرناک است و برای مقابله با این نوع جنگ باید بصیرت و آگاهی داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، محفل انس با قرآن کریم و مراسم زیارت عاشورا به یاد شهدای گرانقدر هفته و مدیحه سرایی به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،کارکنان بنیاد شهید شهرستان و اعضای ستاد نماز جمعه در حسینیه شهدای شیروان برگزار شد.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و یکهزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha