۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85426826
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فاجعه بیمارستان الشفا غزه زمان مرگ رژیم کودک کش اسرائیل را جلو می اندازد

قرچک- ایرنا- امام جمعه شهرستان قرچک گفت: فاجعه غیرانسانی بیمارستان الشفاء غزه، جهانیان را بیش از پیش علیه رژیم کودک کش اسرائیل یکپارچه کرده و مرگ این رژیم جعلی را به جلو می‌اندازد.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: قطعا وعده خداوند متعال که در آیه ۸۱ سوره مبارکه اسراء فرموده‌اند وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا محقق شده و رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل بدون شک از بین می رود و حق بر آنان پیروز می‌شود.

وی گفت: اقدام ضد انسانی و وحشیانه رژیم غاصب و منحوص صهیونیستی در درمانگاه الشفاء با زنان مسلمان فلسطینی،برای جهان اسلام غیرقابل تحمل است و همه باید برای نابودی این رژیم منحوس فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند.

امام جمعه قرچک اظهار داشت: جریان کفر صهیونیستی یکبار دیگر چهره اهریمنی خود را به عالمیان نشان داد و قطعا این حرکت مزبوهانه آنان با پاسخ قاطع و سخت مسلمین و جبهه مقاومت همراه می‌شود، مؤمنان و آزادیخواهان جهان دیگر تاب مشاهده این همه ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین را ندارند.

فاجعه بیمارستان الشفا غزه زمان مرگ رژیم کودک کش اسرائیل را جلو می اندازد

وی تاکید کرد: تجاوز به زنان باردار خود یک عمل شنیع و مزدورانه، به شهادت رساندن آنان در ماه حرام نیز یک حرکت ضد بشری و ضد انسانی است که حتی از حیوانات وحشی به غیر از صهیونیست‌های متجاوز بر نمی‌آید.

اسماعیلی افزود: ایران اسلامی این ظلم و جنایت آشکار توسط رژیم کودک کش اسرائیل بر ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین را محکوم میکند و یقین داریم که نیروهای مقاومت و سپاهیان اسلام به نصرت الهی پاسخ سخت به اقدام وحوش اسرائیلی می‌دهند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین روز گذشته اعلام کرد که با گذشت ۱۷۰ روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه آمار شهدای فلسطینی به ۳۲ هزار و ۲۲۶ نفر افزایش یافته است و طی این مدت ۷۴ هزار و ۵۱۸ فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.

شهرستان قرچک در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha