منتخب مردم بویراحمد: خدمتگزار مردم هستیم؛ اعتماد شرط اساسی است

یاسوج- ایرنا- منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم گفت: انتخابات تمام شده است و ما امروز نماینده و خدمتگزار همه مردم از هر طیف و جریان و گروهی هستیم و سردسیر و گرمسیر و علیا و سفلی در مشی و رویکرد ما جایگاهی ندارد و اعتماد مردم شرط اساسی است.

محمد بهرمامی شامگاه سه شنبه در جمع برخی مردم از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون اظهار کرد: اعتقاد و اولویت کاری و رویکرد مهم جریان راه روشن فردا باید بر مبنای انسجام، همدلی و عدالت باشد.

وی یادآور شد: بسیاری از نقاط ضعف ها و مشکلات و چالش های فرا روی حوزه انتخابیه در ابعاد مختلف آن احصا شده و بر این اساس و متناسب با این مشکلات باید برنامه ریزی کنیم و تلاش کنیم.

بهرامی خاطر نشان کرد، کسانی به جریان راه روشن کمک کردند که خیلی از این عزیزان را در هیچ جمعی ندیدید و در این جریان بانوان خیلی زحمت کشیدند و شور وشعور انتخاباتی را در همایش‌ها به عهده داشتند وباید از زحمات همه فعالان و همه انهایی که در انتخابات شورآفرینی کردند قدردانی کرد.

منتخب مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: بالاترین مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ کشور در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون بوده و این مشارکت نشان می‌دهد که ما باید بیشتر به این مردم خدمت کنیم.

وی یادآور شد: کارگروه‌های تخصصی، کارگروه مردمی و مناطق سه شهرستان این حوزه انتخابیه تشکیل شود تا به ما در جهت رفع مسایل و مشکلات کمک شود. در مرکز شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق مختلف حوزه انتخابیه حضور پیدا می‌کنم.

بهرامی در ادامه افزود: این جریان باید همه را نمایندگی کند و عملکردش باید برای مردم بماند، سردسیر و گرمسیر، سفلی و علیا، اصولگرا و اصلاح طلب نداریم و مردم به ما اعتماد کردند و پای صندوق‌ها حاضر شدند واعتمادمردم شرط اصلی است.

وی گفت: از تلاش‌ها و زحمات اعضای شورای تامین استان بویژه دستگاه‌های قضایی، امنیتی، انتظامی و نظامی، دفتر نظارت و بازرسی استان در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی می کنم.

محمد بهرامی در پایان یک تقاضا از مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا ومارگون داشت وگفت؛ در روزهای گذشته وآینده بنا به شرایط کاری و حضور در جلسات مستمر آن گونه که زیبنده‌ی جایگاه، شان ومنزلت عزیزانم باشد، قادر به پاسخگوی تلفنی خیلی از مردم نبودم که از این بابت باید از آنها پوزش بطلبم.

وی تصریح کرد: با شروع کار مجلس دوازدهم بازدید از مناطق مختلف حوزه انتخابیه به ویژه در مناطق روستایی را با قوت و جدیت و برنامه ریزی مدون پیگیری خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha