۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبر: 85422782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: مازندران در سفرهای نوروزی جایگاه خاصی دارد

ساری- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: مازندران به لحاظ موقعیت و ظرفیت، همواره در سفرهای نوروزی جایگاه خاصی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز سه شنبه در بازدید از ستاد خدمات سفر قائمشهر اظهار کرد: در این سفر ضمن عرض خداقوت به همکاران در جلسه‌ای که با حضور مسوولان امر تشکیل می‌شود موضوعات مختلف ستاد خدمات سفر مطرح شد و آخرین‌ وضعیت آمادگی کمیته‌ها به منظور میزبانی شایسته از مسافران نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: مازندران همه ساله در ایام نوروز میزبان گردشگران زیادی خواهد بود که به جهت اقلیم و آب و هوای مطلوب، سواحل زیبا، تاریخ و فرهنگ غنی چند هزار ساله استان و بویژه روحیه میهمان‌نوازی و خونگرمی مردم مازندران موجب می‌شود تا استقبال بسیار زیادی از سفر به این استان صورت بگیرد و همواره در سفرهای نوروزی از جایگاه خاصی برخوردار باشد.

معاون استاندار: مازندران در سفرهای نوروزی جایگاه خاصی دارد
به گفته عزیززاده گرجی، به منظور کاهش مشکلاتی که در سال‌های گذشته در خصوص سوخت و تامین برخی مایحتاج وجود داشته نیز برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته و امیدواریم در نوروز امسال چالش کمتری داشته باشیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: زیرساخت های لازم برای پذیرایی از گردشگران نوروزی در استان فراهم است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha