تاکید استاندار خراسان رضوی  بر رویکرد طرحهای تحولی در دستگاه‌های اجرایی

مشهد -ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس طرح‌های تحولی که در دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد، می‌توان ضعف‌های شهرستان‌ها را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز یکشنبه و در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان باید به سمتی حرکت کند که تصمیمات موثر بگیرد.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد یک جمع‌بندی از کارکرد شورا به همراه تحلیل عملکرد آن در سال جاری صورت گیرد، افزود: رابطه دستگاه‌های اجرایی با شهرستان‌ها باید مبتنی بر سیاست‌گذاری برای هر شهرستان باشد، دستگاههای اجرایی باید رویکردشان همراه با پروژه‌های اولویت دار باشد و همین امر باید در رده‌های شهرستانی نیز رسوخ پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مولدسازی دارایی‌های دولت در استان برای تکمیل پروژه‌های اولویت دار ضرورت دارد و باید سرعت گیرد، ‌ تاکید کرد: بسیج دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این موضوع بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین نظری در کارگروه تنظیم بازار استان گفت: در موضوع تامین مرغ، جوجه‌ریزی و ذخیره آن، مشکلی در استان و مشهد وجود ندارد.

در این جلسه وضعیت تولید، تامین و عرضه کالاهای اساسی نظیر گوشت، مرغ، حبوبات و سایر اقلام نظیر دارو مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای مدیریت بازار اتخاذ شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha