۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85420837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ واحد صنفی متخلف در دزفول مهروموم شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبر: 85420837
۱۵ واحد صنفی متخلف در دزفول مهروموم شد

دزفول - ایرنا - فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۱۵ واحد صنفی اغذیه فروشی و رستوران متخلف با اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان در شهرستان دزفول مهرو موم شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ روح اله یاری زاده روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: طرح کنترل و بازدید از واحدهای صنفی در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید از واحدهای صنفی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان دزفول بیان کرد: ماموران در این رابطه باهماهنگی قضایی ۱۵ واحد صنفی اغذیه فروشی و رستوران را به دلیل رعایت نکردن قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان مهر و موم و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: ماموران در این راستا به ۱۳۵ واحد صنفی تذکر لسانی دادند و از ۸۰ واحد صنفی متخلف دیگر تعهد کتبی اخذ کردند.

وی با اشاره به اینکه متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان باعث ارتقای امنیت و قانونمداری در جامعه می‌شود.

سرهنگ یاری زاده اظهارکرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف اصناف، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

پیش از این نیز اصناف شهرستان دزفول در اطلاعیه‌ای با تاکید بر لزوم اجرای دستورالعمل فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان اعلام کرد: ۱۰ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شئونات این ماه مبارک در دزفول پلمب شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مسعود بهرام پور امام جمعه دزفول درخطبه‌های نماز جمعه با انتقاد از برخی اصناف درخصوص رعایت نکردن شئونات ماه مبارک رمضان گفت: بازرسی اصناف باید منتج به نتیجه و جریمه‌ها بازدارنده باشند تا با تخلف یک نفر و تنبیه او دیگران جرات تکرار آن تخلف را نداشته باشند.

وی همچنین از دادستان، فرماندار، شهردار و رییس اصناف دزفول خواست برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان برنامه ریزی کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha