۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰:۲۶
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 83780366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در دزفول

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰:۲۶
کد خبر: 83780366
پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در دزفول

اهواز- ایرنا - فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۱۰ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت دستور العمل های صادره در ماه رمضان در این شهرستان پلمب شدند .

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی جمعه شب در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای جلوگیری از هنجار شکنی و حفظ حرمت ماه رمضان از تعدادی از واحد های صنفی رستوران و اغذیه فروشی های این شهرستان بازدید به عمل آمد .

وی افزود : ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی برابر طرح کنترل و نظارت اصناف در ماه مبارک رمضان پس از بازدید و سرکشی از اصناف به ۲۴ واحد صنفی که قوانین و مقررات مربوطه را در این ماه رعایت نکرده بودند، تذکرات لازم را ارایه و از ۱۲ واحد صنفی متخلف تعهد کتبی گرفته شد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین در ادامه این طرح تعداد ۱۰ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه و حفظ حرمت ایام ماه رمضان پلمب شدند.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: پلیس با تمام توان جهت افزایش امنیت و رضایتمندی شهروندان تلاش کرده و انتظار می رود شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت صنوف متخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha