۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85420155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوآوری در تولید اخبار جذب بیشتر مخاطبان را به دنبال دارد

سنندج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نوآوری و بهره مندی از شیوه های جدید در تولید اخبار و تهیه مستندها بی شک جذب بیشتر مخاطبان را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در اختتامیه نهمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در دوره گذشته این جشنواره بر عمق و دقت در انتشار اخبار و تاثیرگذاری و تفکرساز بودن تاکید کردم.

وی اضافه کرد: آنچه برای رسانه و خبر و نوع کار آن مهم است نوگرایی است به عبارتی بکارگیری روش ها و نگاه های جدید می تواند بر تعداد مخاطبان هر رسانه ای بیافزاید.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مستندهای که با استفاده از شیوه های نو ساخته شده است و حاوی نوآوری هستند مخاطب را جذب می کند به گونه ای چند مرتبه هم دیده می شود و بیننده از تماشای آن خسته نخواهد شد.

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۴ رهبر معظم انقلاب در ارتباط با نفوذ در سخنانشان بسیار استفاده کردند، بیان کرد: این موضوع بیانگر اهمیت نفوذ در عرصه های مختلف است و به عنوان نمونه فردی با نفوذ در محیط اداری می تواند اولویت های یک مدیر را تغییر دهد.

ارسال ۵۲۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر کردستان

دبیر نهمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: مرداد ماه فراخوان برگزاری این دوره اعلام و تا پایان دی ۵۲۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

سرهنگ حجت رشیدی اضافه کرد: آثار منتخب استانی به دبیرخانه کشوری ارسال شد که در جشنواره کشوری در بخش گزارش خبری، اثر خبرنگار خبرگزاری ایرنا استان رتبه برتر را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به منظور ایجاد رقابت سالم برای شناسایی ظرفیت ها و معرفی نقاط قوت استان برگزار شده است، گفت: محورهای جشنواره، امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است و در این جنگ رسانه ای رسالت مهم ما امیدآفرینی در جامعه است و باید به نحو احسن انجام دهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha