۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85419785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام تکمیل ظرفیت در دانشگاه پیام نور استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت

سمنان - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان گفت: امسال ۵۱ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کرده‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مریم اسرافیلیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به تداوم استقبال از بزرگترین دانشگاه دولتی کشور؛ افزود: کیفیت آموزشی مناسب، شیوه‌های نوین آموزشی، پایین‌ترین شهریه دانشجویی، تسهیلات تحصیل نظیر نقل و انتقال آسان، و گستردگی جغرافیایی، از جمله دلایل استقبال متقاضیان از دانشگاه پیام نور است.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان می‌توانند از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳برای پذیرش غیرحضوری به سامانه گلستان و از ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای ثبت‌نام حضوری و انتخاب واحد به واحدهای دانشگاه پیام نور مراجعه کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان به پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی اشاره کرد و گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان از ۲۶ اسفندماه آغاز می‌شود.

اسرافیلیان ادامه داد: ثبت نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سامانه گلستان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: پذیرفته شدگانی که کدرشته محل قبولی قبلی آنها سال تحصیلی (۱۴۰۳-۱۴۰۲) دانشگاه پیام نور بوده و براساس فهرست بهمن ماهِ سازمان سنجش آموزش کشور دارای شماره دانشجویی هستند، به کدرشته قبولی جدید معرفی شدند و به صورت تغییر رشته انتقال یا انتقال توام با تغییر رشته به محل کد قبولی جدید به صورت سیستمی در سامانه جامع گلستان اصلاح می‌شوند.

رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان اضافه کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی، می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه در صفحه اول سامانه گلستان (در زمان ثبت نام اعلام می شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

دانشگاه پیام نور استان سمنان ۶ واحد و مرکز، با بیش از ۱۷۰ رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و ۷۰ عضو هیات علمی دارد.

در استان ۷۰۰ هزار نفری سمنان بیش از ۷۰ هزار نفر دانشجو هستند و سمنان دومین استان کشور از لحاظ تراکنش مالی و فروش محصولات در حوزه دانش‌بنیان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha