۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85413912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناوگان مسافری خراسان جنوبی آماده خدمات‌ به مسافران نوروزی است

بیرجند - ایرنا - سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۸۰۱ دستگاه انواع وسیله نقلیه عمومی در قالب ناوگان حمل و نقل مسافر در استان آماده ارایه خدمات‌ به گردشگران نوروزی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، علی‌اکبر مزیدی روز یکشنبه از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای از امروز ۲۰ اسفند در استان خبر داد.

وی اظهار کرد: فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از امروز به صورت اینترنتی و حضوری در محل دفاتر فروش، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه‌های عمومی و اختصاصی مسافر استان آغاز شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفرهای ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز، افزود: اکنون ۸۰۱ دستگاه انواع وسیله حمل و نقل عمومی شامل ۲۸۶ دستگاه اتوبوس، ۲۰۹ دستگاه مینی‌بوس و ۳۰۶ دستگاه سواری در استان آماده خدمات دهی به مسافران است.

وی یادآور شد: یک‌هزار و ۴۴۴ راننده در ۴۷ شرکت و موسسه حمل و نقل استان فعالیت دارند و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری هستند.

مزیدی گفت: در بخش جابه جایی مسافر گام های خوبی برای تسهیل در ارائه خدمات از جمله راه‌اندازی سامانه سیاهه انتظار مسافران در بستر سامانه‌های فروش بلیت اینترنتی به آدرس www.payaneha.ir و www.payaneha.com، استفاده از Qr-code بر روی تمامی بلیت‌های صادره به منظور تسهیل در دسترسی مسافران به اطلاعات سفر شامل مبدا، مقصد، شرکت مسافربری و سایر اطلاعات در زمان ثبت اطلاعات از طریق سامانه ۱۴۱، راه‌اندازی خدمات در به در ناوگان سواری کرایه عمومی برون شهری و حذف فیزیکی صورت وضعیت مسافری برداشته شده است.

وی افزود: بخش حمل و نقل مسافر استان با همه ظرفیت، ارائه خدمت به مسافران و زائران حرم مطهر رضوی در زمان اجرای طرح جابه جایی مسافران نوروزی را انجام خواهد داد.

مزیدی اظهار کرد: سامانه، تلفن گویا و وب سرویس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های مسافران است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha