۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85412968
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سامانه خدمات یکپارچه "یزدِ من" رونمایی شد

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85412968
سامانه خدمات یکپارچه "یزدِ من" رونمایی شد

یزد - ایرنا - سامانه خدمات یکپارچه شهرداری یزد با عنوان "یزدِمن" روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان در این شهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا شهردار یزد در این مراسم گفت:این سامانه مراجعات شهروندان را به این نهاد کاهش داده و باعث ارتقای سطح خدمات شهری شود و تمام خدماتی که توسط شهرداری یزد در مناطق و بخش های مختلف به شهروندان داده می شود، در این سامانه جمع شده و به راحتی در دسترس عمومی شهروندان عزیز قرار دارد.

"ابوالقاسم محی الدینی" اظهار کرد: هرگونه خدمت رسانی در شهرداری یزد در آینده نزدیک از طریق سامانه نرم افزاری یزد من خواهد بود و هر شهروند با ورود به حساب کاربری خود می تواند به راحتی و به صورت مجازی از تمام خدمات استفاده کند.

وی ادامه داد: از شهروندان انتظار می رود با مراجعه به سامانه نرم افزای خدماتی یزد من به آدرس my.yazd.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند و دسترس پذیری در این برنامه برای همه اقشار مختلف فراهم شده و بخش زیادی از ترددها به شهرداری نیز کم خواهد شد.

شهردار یزد گفت: علاوه بر اینکه مردم به صورت مستقیم می توانند پیشنهادات و درخواست های خود را با اعضای شورای اسلامی شهر یزد در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: در این نرم افزار محل حرکت اتوبوس شهری به صورت لحظه به لحظه قابل رؤیت است و مردم می توانند نسبت به مدیریت وقت خود اقدام کنند، همچنین همه خدمات ارائه شده توسط مناطق شهرداری یزد نیز به مرور در این سامانه اضافه و تکمیل می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha