وزیر آموزش و پرورش از رییس روابط عمومی این حوزه در استان یزد تقدیر کرد

یزد- ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با اعطای تقدیر نامه‌ای به رییس روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش یزد از "محسن گلستانی فر" به دلیل فعالیت جهادگرانه در حادثه تروریستی کرمان و پوشش رسانه‌ای و مستند این حادثه دردناک، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، در متن تقدیرنامه "رضا مراد صحرایی" آمده است: اکنون که این توفیق، رفیق جنابعالی شده است که در حادثه دلخراش و تروریستی گلزار کرمان ، هنرمندانه ، شهیدان این عرصه را به زیبایی تمام بر گستره قلم و تصویر بنشانید بدین وسیله از هنر انقلابی و روحیه جهادی شما تشکر و قدردانی می نماییم.

پس از حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت ۲۴ دانش آموز در این حادثه دلخراش، چهار گروه مستند ساز یزدی برای پوشش رسانه‌ای و ثبت و ضبط اخبار و برنامه‌های اجرایی از یزد به مدارس کرمان اعزام شدند.

پیش از این مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یزد را به عنوان استان معین در امور رسانه‌ای این حادثه معرفی کرده بود که به دنبال آن تعدادی از کارگردانان و تصویربرداران از این استان در کرمان مستقر و حال و هوای حاکم بر مدارس در مواجه دانش آموزان با شهادت دوستان و همکلاسی هایشان را به تصویر کشیدند.

آموزش و پرورش یزد، برتر رسانه‌ای در حادثه تروریستی کرمان شد

مستند این حضور در رسانه‌ها و فضای مجازی و همچنین آموزش و پرورش استان پخش شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha