آخرین آمار شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان

کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه یک نوآموز مقطع پیش‌دبستانی و ۲ دانش‌آموز اتباع در بین شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدا هستند گفت: با احتساب این افراد شمار شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی کرمان به ۲۶ نفر رسید.

به گزارش ایرنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: بعد از جمع بندی دانش آموزان شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و احتساب نوآموز شهید مقطع پیش دبستانی و ۲ دانش آموز اتباع، شمار دانش آموزان شهید این حادثه تروریستی به ۲۶ نفر افزایش یافت.

وی اظهار داشت: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دیماه گلزار شهدای کرمان ۹۴ نفر اعلام شده که ۲۶ نفر از این شهدا دانش آموز و از این تعداد ۱۲ نفر دختر و ۱۴ نفر پسر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: از مجموع شهدای دانش آموز حادثه کرمان ۲ نفر از شهرستان نرماشیر، ۲ نفر از شهرستان زرند و ۲۲ نفر از نواحی یک و ۲ آموزش و پرورش شهرستان کرمان هستند.

وی گفت: از ۲۶ نفر شهدای دانش آموز استان کرمان، یک نوآموز پیش دبستانی، یک دانش آموز با نیازهای ویژه، ۱۳ دانش آموز دوره ابتدایی، پنج هنرجوی هنرستان های فنی و حرفه ای و ۶ دانش آموز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری هستند.

رضایی افزود: در این حادثه تروریستی سید میثم حسینی رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان نیز به شهادت رسید و اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی تصریح کرد: شهیده فائزه رحیمی نیز دانشجو معلم ورودی سال ۱۴۰۰ رشته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران نیز یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha