۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85412401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات کونگ فو در زنجان با قهرمانی کردستان به پایان رسید

زنجان - ایرنا - مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور دختران به میزبانی زنجان روز شنبه با قهرمانی کردستان در هر ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابت ها در رده سنی نونهالان کردستان، آذربایجان شرقی و البرز به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در رده سنی نوجوانان نیز کردستان اول، البرز دوم و کهگیلویه و بویراحمد سوم شد.

کاپ اخلاق مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور دختران نیز به زنجان رسید.

در این مسابقات ۱۶ تیم از ۱۴ استان کشور شرکت کرده بودند و ۱۰ نفر از بازیکنان زنجانی در هر ۲ رده سنی مدال نقره تا برنز را از آن خود کردند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: در این دوره از مسابقات تیم های قوی شرکت کرده بودند ضمن آنکه در کونگ فو بانوان برای اولین بار میزبان بودیم و بیش از ۸۰ درصد بازیکنان زنجانی اولین حضور خود را تجربه کردند.

علی حدادیان افزود: تلاش می کنیم مسابقات آتی کونگ فو و هنرهای رزمی را میزبان باشیم که این مهم می تواند در ارتقای ورزش بانوان استان بسیار تاثیرگذار باشد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی زنجان یادآور شد: در این دوره از رقابت ها حدود ۳۰۰ میهمان حضور داشتند و ۳۶ دختر زنجانی در این رخداد مهم شرکت کرده بودند.

به گفته وی، هم اکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار در همه رده های سنی در این رشته ورزشی فعالیت می کنند که از این تعداد حدود یک هزار نفر مرد و مابقی زن هستند.

مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور دختران طی ۲ روز در زنجان برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha