۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85407755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان از مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور میزبانی می‌کند

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی زنجان گفت: مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور دختران طی روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند سال جاری به میزبانی زنجان برگزار می‌شود که امیدواریم شاهد درخشش و کسب مدال رزمیکاران استان در این رقابت‌ها باشیم.

بهروز عالمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رده سنی نونهالان و نوجوانان و با حضور ۱۷ استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها بیش از ۲۰۰ شرکت کننده حضور می یابند، اضافه کرد: دختران زنجان در این رقابت ها از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار هستند.

این مسوول ادامه داد: ۳۶ دختر زنجانی در این رخداد مهم شرکت کرده اند و به طور حتم سطح مسابقات نیز به لحاظ کیفی بالا خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور دختران آخرین رخداد مهم ورزشی پایان سال در استان زنجان است، ‌گفت: امسال کونگ فو و هنرهای رزمی استان در مقایسه با سال گذشته روزهای پرفروغی را سپری کرد.

دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی زنجان گفت: در این مسابقات ۳۰ داور و عوامل اجرایی حضور خواهند داشت.

به گفته وی، هم اکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار در همه رده های سنی در این رشته فعالیت می کنند که از این تعداد حدود یک هزار نفر مرد و مابقی زن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha