۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۵۶
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85412327
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برخورد سواری با تیر چراغ برق در دزفول ۲ کشته برجا گذاشت

دزفول- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با تیر چراغ برق در دزفول ۲ کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی فرد جمعه شب گفت: گزارش برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با تیر چراغ برق عصر امروز توسط یک شهروند به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، افزود: این حادثه منجر به آتش گرفتن خودرو، فوت راننده جوان و مصدومیت شدید ۲ سرنشین زن شد.

رئیس آتش نشانی دزفول اظهارکرد: آتش نشانان پس از مسقر شدن بلافاصه اقدام به مهار آتش کردند اما سرنشینان قبل از آتش گرفتن خودرو توسط اهالی منطقه و رهگذران از خودرو حادثه دیده خارج و پس از اقدامات بالینی توسط عوامل اورژانس در محل به بیمارستان منقل شدند.

وی افزود: یکی از مصدومین این حادثه نیز که یک خانم جوان بود پس از عملیات سی پی آر به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

بهشتی فرد گفت: مصدوم دیگر این حادثه که یک خانم حدود ۳۵ ساله است، در حال حاضر در بیمارستان تحت مداوا و درمان است.

به گزارش ایرنا این حادثه در جاده دزفول شوشتر حدفاصل سیاه منصور رخ داده است.

بنا به اعلام آتش نشانی علت حادثه در دست بررسی است؛ جاده دزفول شوشتر یکی از پرحادثه ترین جاده‌های شهرستان دزفول است و همواره حوادث تلخ منجر به فوت سرنشینان در آن رخ می‌دهد.

طرح تعریض این جاده به کندی در حال اجرا است و تکمیل آن یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha