۷ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85153887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سقوط پراید در کانال آبیاری دزفول مرگ جوان ۲۴ ساله را رقم زد

دزفول-ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: سقوط یک دستگاه پراید در کانال آبیاری کشاورزی دزفول منجر به مرگ راننده ۲۴ ساله شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی فرد روز چهارشنبه در این خصوص افزود: ساعت ۲۳:۵۸ دقیقه شب گذشته طی تماس یک شهروند با سامانه ۱۲۵, سقوط یک دستگاه خودروی سواری پراید در کانال آب کشاورزی واقع در جاده محمد بن جعفر بعد از تالار مهستان اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی عملیات، اکیپ امداد و نجات سازمان را به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدام به بیرون آوردن خودرو کردند.

بهشتی‌فرد بیان کرد: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است یک دستگاه خودروی سواری پراید در کانال آب کشاورزی سقوط کرد و متاسفانه راننده خودرو که جوانی ۲۴ ساله بود، جان خود را از دست داد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه با استفاده از جرثقیل خودروی امداد و نجات، خودروی مذکور را از کانال آب خارج کردند اما راننده خودرو به علت جراحات وارده متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha