قول مساعد رییس جمهور برای حل مشکل نیشکر هفت تپه در دیدار با نماینده کارگران

دزفول – ایرنا – رییس جمهور در جریان حضور در شرکت پاک چوب شوش با تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه(به عنوان نماینده مجموعه کارگران) دیدار و ضمن شنیدن دغدغه های آنها، برای رفع مشکلات و همچنین واگذاری قطعی این شرکت به صنایع جانبی قول مساعد و پیگیری جدی داد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی که صبح امروز (جمعه ۱۸ اسفند) برای افتتاح طرح مهم پاک چوب به شوش رفته بود با مشاهده جمعی از کارگران در ورودی شرکت پاک چوب، با این افراد دیدار و به معاون اجرایی و رییس دفتر خود ماموریت دارد ضمن شنیدن مسایل، مطالبات کارگران را بررسی و پیگیری کنند.

رییس جمهور در سفر یک روزه خود به خوزستان به دلیل فشردگی برنامه ها، امکان حضور در جمع کارگران هفت تپه را نداشت، ولی دستور داد تا محسن منصوری معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری در جمع این کارگران حاضر شده و با آنها گفت وگو کند، این دستور آیت الله رییسی موجب شور و شعف کارگران و سر دادن شعارهایی در حمایت از رییس دولت سیزدهم شد.

در همین ارتباط، محسن منصوری معاون اجرایی و غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور با حضور در جمع کارگران هفت تپه، در فغضایی صمیمی و دوستانه با شنیدن دغدغه و مطالبات کارگران، نسبت به پیگیری خواسته آنها برای واگذاری قطعی شرکت هفت تپه به شرکت صنایع جانبی نیشکر قول مساعد و پیگیری دادند.

محمد حنیفر فعال کارگری هفت تپه در این اجتماع با تقدیر از آیت الله رییسی برای باز کردن گره کور این شرکت و بازگشت آن به روزهای طلایی تولید، واگذاری قطعی هفت تپه به شرکت صنایع جانبی نیشکر را مهم‌ترین خواسته کارگران از رییس جمهور دانست.

وی با بیان اینکه کارگران هفت تپه قدردان آیت الله رییسی هستند، افزود: بدون پیگیری های رییس دولت سیزدهم، مشکل هفت تپه هرگز حل نمی شد.

آیت الله رییسی هفتم اردیبهشت ماه امسال در جریان سفر استانی به خوزستان با حضور در جمع کارگران شرکت هفت تپه به نامه جمعی از کارگران این شرکت که از رییس جمهور برای حضور در جمعشان دعوت کرده بودند لبیک گفته بود.

شرکت هفت تپه که پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم به دلیل اعتصاب های کارگری به سرخط اخبار تبدیل شده بود و صدها کارگر این شرکت آینده شغلی برای خود متصور نبودند، با تشکیل دولت سیزدهم و گره گشایی از مشکل های این شرکت، بار دیگر شیرینی کار و تولید کام کارگران این شرکت را شیرین کرد.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با وسعتی بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ هکتار در نزدیکی شهر شوش و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha